Kuidas internetis raha teha?

Detailne juhend + näited päriselust


8 min lugemist

Autor: Imre Saar (veebiarendaja) | September, 2018


Kas tahaksid oma hommikuid alustada meeldiva ärevusega ja laptopist vaadata kui palju raha ööga teenisid?

See postitus tutvustab Sulle kaasturundust ja sellega kaasnevaid legaalseid võimalusi kuidas internetis raha teha. Ühtlasi kuuled Tallinna noormehest, kes teenib sama ärimudeliga iga aasta kuue kohalisi summasi ja boonuseks avaldan mõned  äriideed ning räägin ka enda kogemustest.

Sulge see postitus kui sind huvitab kiire tulu, sest 99% alustajatest ei teeni kahjuks/õnneks sentigi!

Mis on kaasturundus ehk affiliate marketing?

Kaasturundus on USA’s populaarne digiturundusharu, kus ettevõte X kaasab oma reklaamtegevuse tõhustamiseks partnereid väljaspoolt oma organisatsiooni. Nende partnerite ainus eesmärk on mõjutada lugejat oma blogis/vlogis otsustusprotessis ja suunata ta läbi lingi ettevõtte maandumislehele. Eduka müügitehingu korral premeeritakse partnerit kindlaks määratud komisjonitasuga.

kuidas internetis raha teha

Natuke jäi segaseks? Olgu, vaatleme ühte näidet elust enesest. Ma soovin osta uut spordikella ning nagu suuremate ostude puhul ikka tehakse enne internetis uurimustööd. Guugeldades klikin ühele arvustusele, kes on testinud erinevate tootjate spordikellad lausa otse trennis ära ja ühtlasi koostas testi põhjal usaldusväärse pingerea. Konkreetne arvustus avaldab väga muljet ja olen oma otsuse teinud. Ühtlasi selgub, kust saab testi võitnud mudelit soodsa hinnaga osta. Klikkides lingile suunatakse mind tema blogist Amazoni e-poodi. Uurin veel Eesti hindasi ning lõpuks sooritangi ostu maailma suurimast e-poest ja olen õnnelik, et sain sobiva spordikella koos saatmiskuludega isegi 20 eurot soodsamalt kui Eesti kauplustest.

Kas panid tähele mis selle näite puhul toimus?

  1. Klient sai kvaliteetse ja sobiva spordikella hea diiliga.
  2. Müüja leidis maailma teisest otsast ostja minimaalse vaevaga.
  3. Blogi teenis vahendajana umbes $10   

Kokkuvõttes siis win-win-win olukord. Oluline on mõista, et $10 maksti blogile müüja kasumi arvelt mitte ei röövitud nö. minult ehk kliendilt. Tihti peale jagavad partnerid ka eksklusiivseid sooduskuponge ehk tõepoolest vägagi mõistlik diil.   

Kuidas affiliate lingid töötavad?

Affiliate marketingus saavad kõik partnerid endale unikaalse lingi. Kui lugeja klikib affiliate lingile salvestub tema arvutisse küpsis. Küpsisesse on talletatud soovitaja ehk partneri kood mille järgi saab ettevõte koheselt aru milline partner uue kliendi tõi. Mõistagi on selline protsess täielikult automatiseeritud ja kiire. Mis on aga veel hea siis tea, et küpsised võivad lugeja arvutis istuda kuni 90 päeva. Seega partner teenib ka siis, kui lugeja on oma arvuti vahepeal sulgenud või kaalunud seda ostu veel nädalaid. Küpsiste täpsemad tingimused paneb mõistagi paika iga ettevõte ise.

affiliate link

Affiliate lingi tunneb ära URLis sisalduva “ref=” märgistuse või ebamäärasest koodijada järgi

Kui keegi tunneb nüüd, et tema interneti privaatsust kuritarvitakse, siis tulenevalt maikuus 2018 jõustunud GDPR (isikuandmete kaitse üldmäärus) määrusest on Euroopa veebilehed kohustatud oma külastajaid teavitama millist liiki küpsiseid veebilehel kasutatakse ja külastajal peab olema õigus nendest loobuda. Täpsem seadus kohalikul tasandil on Riigikogul veel menetluses ja tõenäoliselt näeb see ilmavalgust 2018 a. viimases kvartalis.

Kuidas saada ettevõtete partneriks?

Enamus partnerlusprogrammi pakkujad aksepteerivad oma partnerina ka eraisikuid ilma täiendavate nõudmisteta (registreerimine on tasuta; ei pea omama firmat; veebileht võib olla algusest lõpuni enda maitse järgi kujundatud). Teisisõnu affiliate marketeriks saab hakata iga inimene kes suudab veebilehe valmis nikerdada.

Erinevate affiliate programmide leidmiseks guugeldage: “ettevõtte + affiliate”. Tihti on need programmid tavakülastajate eest pisut ära peidetud. Täidke ära spetsiaalne registreerimisvorm ning saategi tasuta pihta hakata. Leidub ka ettevõtteid kes tahavad enne veebilehte näha ja trackida kui suur sinu veebiliiklus on.

Eksisteerivad ka partnerlusprogramme kokku koondavad portaalid kus on väljatöötatud nö. ühine platvorm süsteemi haldamiseks. Kuulsaim on nendest clickbank.com. Isiklikult olen arvamusel, 99% seal leiduvatest programmidest on rämps (väga madalad komisjonitasud) pluss nad tahavad sinu müükide pealt omakorda vahendust.

Kui suured on teenistused?

Maailmas on üle 7 miljardi inimese ning selles äris puuduvad riigipiirid. Mõistagi oleneb tehingute maht toote/teenuse populaarsusest ja mis keeles on su veeb. Pealtnäha heast südamest tasuta informatsiooni jagav inglise keelne blogi võib teenida kuus kolossaalseid summasi ($100 000+). Teenistus sõltub kui nähtav oled sa Google otsitulemustes ja kui usaldusväärne ja selge on su artikkel ja koduleht tervikuna.

Teenistused affiliate marketingus

Teenistused hasartmängu (gambling) sektoris

Professionaalne blogimine pole koduperenaiste rida, vaid täiskohaga töö. Vaata ühe 28 a. Tallinna noormehe ettevõtte müüginumbreid inforegistrist. See Eesti kutt juba teab kuidas internetis raha teha ehk promob digitaalset internetiteenust ja on saavutanud Google otsitulemustes oma nišis rahvusvahelisel tasandil positsiooni nr 1. Tema väikest blogi külastab kuus “tagasihoidlikud” 300 000+ inimest.

Populaarsed nišid mis töötavad

Juhiksin tähelepanu sellele, et edukamad affiliate veebilehed ei määri oma toodet/teenust MITTE KUNAGI lugejatele agressiivselt pähe, vaid müük on oskuslikukult peidetud kindlasse nišši ehk müügjutt on kirjeldav ja pigem nö. akadeemiline. Akadeemilise imidžiga veebilehti on lugejad altimad jagama/linkima ning sinu veebileht hakkab Googles otsitulemustes kindlasti tõusma.

SOOVITUS: kirjuta oma blogis artikleid järgmises stiilis:

  • “How to” õpetused
  • TOP 10 stiilis artiklid
  • Arvustused
  • Võrdlused
  • Testid
  • Midagi kardinaalselt teistsugust ja originaalset

Kindlasti olete näinud Youtubes uute telefonite unboxing ja broken test videosi. Ka need on toredad nišid, kuid “pisut” kulukamad aga samas originaalsed.

Seega toimib hästi ka vlogimine ehk videopostitused, kuid see nõuab lisaks heale kaamerale suurepärast esinemis- ja montaažioskust. Soovitan algajatel alustada ikka klassikalise blogiga ja hiljem katsetage vlogimist.

Mis on head tooted/teenused mida promoda?

Head tooted/teenused on eelkõige sellised milles oled ise väga pädev ja tunned sügavamat huvi. See loob eeldused, et sa kirjutad huvitavamalt ja põhjalikumalt ning seeläbi suudad erineda konkurentidest. Omast kogemusest ütlen, et väga ebameeldiv on kirjutada võõrkeelseid artikleid teemadel mis sind tegelikult ei paelu, seega raha ei tohiks olla ainus eesmärk.

Kindlasti mõelge ka järgmiste omadustega toodete/teenuste peale:

  1. Kuupõhise maksumusega teenused (meedia, telekom, kindlustus, laenud, tarkvara). Subscriptions valdkonnas võivad komisjonitasud küündida 200 dollarini/müügi kohta
  2. Keskmisest kallimad tooted ($50+). Mida kallim toode seda rohkem inimesi teeb internetis eeluuringut ja see on vesi veskile selles äris.
  3. Kasvava populaarsusega tooted/teenused (nt. virtuaalreaalsus prillid). Trende saad uurida tööriistaga nimega Google Trends. Investor Warren Buffet on öelnud, et kui juba taksojuhid hakkavad rääkima konkreetse aktsia ostust on viimane aeg need tegelikult maha müüa. Seega väldi valdkondi mis on ülimalt läbi nämmutatud ja konkurents väga kõrge.
  4. Teenused mille pealt saad komisjonitasu ka edasipidi. Näiteks kiirlaenude valdkonnas premeeritakse partnereid ka siis kui tarbija võtab 2. või 9. korda laenu.   

Nagu lubatud siis siin on paar äriideed mille realiseerimist võiksite kaaluda

Masterclass.com (staaride online kursused)

  1. Alice Watersi kokakunsti kursus
  2. Gordon Ramsay kokakunsti kursus
  3. Marc Jacobsi moedisaini kursus (midagi moehuvlistele)
  4. Daniel Negreanu pokkeri kursus (gambling on enim tasustatud valdkond)

Masterclassi komisjonitasu on 25% seega teeniksite $100 maksumusega koolituse müügi pealt $25 puhtalt kätte.

Amazoni affiliate programmid on riskantsed!
Lugejad kes tahaksid proovida Amazoni affiliate programmi võtku teadmiseks selle ühte suurimat miinust. Nimelt võib su toode ühel päeval lihtsalt kadunud/läbi müüdud olla, sest Amazon on müügiplatvorm ehk vahendaja mitte toodete/teenuse omanik!

Kui lihtne on teenida Eesti keskmine palk?

Eesti keskmise brutopalk on juuni 2018 seisuga 1354€. Kui me võtame arvesse Masterclassi näite ja blogime toimub inglise keeles, siis selle teenimiseks peaks tegema umbes 62 koolituse müüki kuus. Vaadates relevantsemate märksõnade (nt. “how to cook”) keskmisi otsingumahte, siis kokanduse valdkonnas on potensiaali teenida ka 20 kordset Eesti keskmist palka.

Teenistus sõltub mitmendal positsioonil sa soovitud märksõnaga Googles oled! Ei ole vahet kas sul on konkurente 500 või 5000. Raha teenitakse sisuliselt ainult Google esilehel ehk kohtadel 1-5. Nö rambivalgusesse saavad veebilehed mis pakuvad inimestele tõeliselt head väärtust. Google algoritm on selles osas väga tark ja igasugused scam võtted (nt. lingifarm) läbi ei lähe. Kui lihtne või raske seda aga saavutada on? Aus vastus on, et väga raske – see on kuskil paari aasta töö ja eeldab organiseeritud tiimitööd.

Suurimad komistuskivid kaasturunduses

  • Üks veebileht promob seinast seina erinevaid tooteid/teenused ja puudub fookus. Spetsialistid soovitavad: üks veebileht = 1 toode/teenus.
  • Liiga palju müügijuttu ja vähe väärtuspõhist sisu. Inimestele ei meeldi kui neile midagi pähe määritakse. Samuti ei taha keegi selliseid veebilehti linkida ja jagada mis on  tõeline rankimise surm.
  • Ei tunta piisavalt oma sihtgruppi mistõttu sinu veebileht ei kõneta lugejat ei sisuliselt ega disain mõttes.
  • Jäädakse loorberitele puhkama. Konkurent ei maga! Bloginduses tuleb regulaarselt toota uut aga kvaliteetset sisu. Kui kõik teemad on kaetud hakatakse regulaarselt vanu artikleid uuendama ja töö ei lõppe kunagi.
  • Minnakse kohe püüdma sinilindu rahvusvahelisel turul kõrge konkurentsiga valdkonnas. Mina soovitan esmalt kodumaisel turul hankida kogemusi ja seejärel vaadata välismaa suunas.
  • Ollakse amatöörid. Kaasturunduses tuleb osata kasutada veebianalüütika tööriistu (Analytics, Search Console, Ahrefsi ja Hotjar) ja lugeda nendest välja infot mis sinu veebilehte järjest paremaks teeb. Samuti tuleb kursis olla SEO trikkidega. Kohustuslik lugemine on Brian Dean’i menukas artikkel: “Google’s 200 Ranking Factors”.
  • Ei võeta kasutusele lisa strateegiaid. Spetsialistid armastavad öelda, et levita oma sisu kõikjal kus saad. Mina ütlen, et vali välja 1 sotsiaalmeediakanal ja tee seda korralikult. Soovitan mõelda ka emailide kogumisele ehk uudiskirjade saatmise peale.

Affiliate marketing Eestis

Eestis ei ole kaasturundamine üldse laialt levinud. Näiteks pakuvad seda kodumaised finantsasutused ja online kasiinod, kuid üksikuid üritajaid on teisigi juba märgata (nt. spordimeditsiini tarvikuid müüv e-pood Medpoint). Enamjaolt toimetatakse ikka manuaalse promokoodi süsteemiga. See võib-olla märk, et Eesti turul on just õige aeg alustada, sest konkurents on madal või isegi olematu ning e-kaubanduse osakaal ei näita kuskilt otsast languse trendi.

Olemas on ka veebilehed (nt. pay4results.eu) kes on koondanud kokku Eesti ja baltikumi suurimad partnerlusprogrammi pakkujad. Mina väldiksin neid, sest nemad tahavad sinu müükide pealt vahendust ja tihti esineb kummalisi tehingute tühistamisi. Ettevõtte isiklik kaasturundusprogramm on märk kaasaegsest ettevõttest!

Millest siis pihta hakata?

SAMMI 1. – Vali enda jaoks sobiv valdkond. Kui sa ei tea mis võiks olla sinu teema, siis mõtle järgmise kolme küsimuse peale ja leia nende küsimuste vastustest nö. ühine nimetaja

  • Milles olen ma andekas?
  • Mille vastu tunnen ma kirge?
  • Mis mind õnnelikuks teeb?
  • Mida inimkond vajab?

SAMM 2. – Leia ettevõtte mille toote/teenuse saaksid oma blogiga siduda ja pane oma temaatika kõneainet pakkuvasse nišši (akadeemiline nišš on kindla peale minek!). Ühtlasi uuri kas neil on affiliate programm ja kui suur on komisjonitasu ühe lead’i ehk müügi pealt.

SAMM 3. – Tee märksõnade uuringut. Valige relevantne ja sobiva raskusastmega focus keyword mida ei otsita rohkem kui 5 000 ega vähem kui 1000 ühes kuus. See vahemik on hinnanguline, kuid iva peitub selles, et väga populaarsete keywordidega on nähtavale positsioonile jõudmine sisuliselt võimatu kui seal figureerivad sellised gigandid nagu nt. Amazon, kellel on 3 miljonit välist linki ja domain authority on vägav-väga kõrge. Väga väikeste otsimahtude puhul sa lihtsalt ei teeni midagi.

Märksõnade otsingumahtude teada saamiseks laadige Chrome’i poest alla Keywords Everywhere tasuta tööriist. KE tööriist näitab otsingumahtudele lisaks ka seonduvaid märksõnu. Sama tööriist on saadaval ka Firefox lehitsejale. Suhtuge selle tööriista numbritesse +-10% kõikumisega. Olemas on ka Google Keyword Planner, kuid see tööriist on kättesaadav ainult neile, kes teevad Google Ads’iga tasulisi reklaamikampaaniad. Muideks ka Keyword Planner näitab väga ümmargusi numbreid mida ei tasu üks-ühele võtta.

Keywords Everywhere tööriist

Ülimalt tähtis on mõista ka inimeste kavatsusi kui nad midagi guugeldavad. Näiteks kui otsifraasi maht on kõigest 100, aga selles sisaldub sõna “buy” on see ikkagi väga kasumlik märksõna. Väga üldisi keyworde nt. “Elton John” otsitakse küll väga palju, kuid see ei tähenda automaatselt, et ma soovin osta tema plaati või minna kontserdile.  

SAMM 4. – Alusta veebilehe tegemist ja tehke perfektne on-page SEO ehk optimeerige enda veeb soovitud focus keyword’ile! Ilus ja modernne koduleht on selle äri alustala. Kui sul pole kodulehe tegemisest halli aimugi, siis see ei ole 2018 aastal eriline probleem. Poole tähtsam on tahe ja pealehakkamine. Olemas on algajasõbralikud platvormid, kus kodulehe tegemine on ainult kättevõtmise asi.

Võta aluseks minu spetsiaalne tasuta kodulehe tegemise õpetus.

SAMM 5. – Hakka tasapisi ennast kurssi viima internetiturunduse ja SEO nippidega. Kogu informatsioon on Googles tasuta olemas. Muideks ka kõik Eesti koolitajad ammutavad oma teadmisi põhiliselt Googlest. Jälgi Twitteris been there done that gurusi nagu Brian Dean (Backlinko.com looja), Rand Fishkin(Moz.com looja)ja Peep Laja (Conversionxl.com looja). Twitteris liigub alati kõige värskem info. Selles valdkonnas valitseb tegelikult tohutu info üleküllus, seega on oluline, et sa loeksid ainult tõeliste spetsiliastide kanaleid. Sellesse nimistusse lisaksin veel Ahrefsi blogi ja rohkem polegi vaja!

Tublimad ettevõtted on koostanud oma partnerite jaoks ka parimad case-studyd teemal kuidas internetis raha teha just nende toodete/teenustega. Lisaks linkidele saad kasutada ka näiteks mustmiljon erinevat bännerit või suunata lugeja mõnelele muule sisulehele.

SAMM 6. – Paralleelselt uute toetavate artiklite koostamisega alusta link building’uga. Väga paljudel affiliate veebilehtedel on selle jaoks palgatud eraldi inimene. Teistelt veebilehtedelt sinu blogile viitavad lingid on jätkuvalt SEO suurim jõud. Link buildingus on üks suur AGA, nimelt need lingid peavad olema nö. elus ja asetsema sinu jaoks relevantses kontekstis. Pole mingit mõtet viidata näiteks restorani veebilehelt kodulehe tegemise õpetusele. Muideks, Eesti turul tegutsedes saad esimese väärt lingi neti.ee otsingumootorist. Sinna üles riputamine käib iseseisvalt ning on tasuta. Üks kaval hack on veel Vikipeedia portaal, kuid seal eksisteerib ka moderaator.   

*On-page SEO – veebilehe tehniline optimeerimine otsimootoritele ehk maakeeli märksõnade majandus sinu veebilehel.

Minu suurimad õppetunnid esimeses affiliate projektis

    1. Tahtsin teha kõike ise. Kui sihid rahvusvahelist turgu siis ilma meeskonnata unusta kohe ära. Soovitan kampa võtta inimese kes on kodus selliste teemadega on graafiline disain ja videomontaaž. Lugejad armastavad infograafikuid ja ilusaid pilte/videosi. Samuti võta kampa inimene kes oskab huvitavalt kirjutada või valdab soravat inglise keelt. Kodulehe tegemise soovitan sul ise ära õppida, sest see on sinu toode ehk nö äri süda.
    2. Tegin veebilehe valmis ja arvasin et sellega on töö on tehtud. Affiliate marketingus ei saa veebileht mitte kunagi valmis. Mida rohkem toodad kvaliteetseid artikleid seda usaldusväärsema ja professionaalsema mulje sa jätad nii inimestele kui ka Googlile. Sama kehtib ka väljaspoolt sinule tulevate viidetega ehk linkidega (head relvad on sisuturundluslikud artiklid meediaväljaannetes ja külalispostitused teistes autoriteetsetes blogides). Backlingid on justkui hääled Googlile, et see leht väärib esiletõstmist. Kui vanasti tehti selle eesmärgiga linkfarm stiilis veebilehti, siis täna saab sellise tegevuse eest hoopis karistada(kaotad olemasoleva positsiooni Googlis).
    3. Valisin valdkonna mis oli väga laiali valguv. Soovitan olla väga fokuseeritud ja kannatlik. Üks meetod, üks strateegia, üks veebileht, üks toode jne. Kiireid tulemusi ei maksa oodata. Panustage kvaliteedile mitte kvantiteedile!
    4. Püüdsin ainult kõige tugevamaid keyworde. On-page SEO’ga ei maksa hulluks minna. Tasub meeles hoida, et sa kirjutad inimestele mitte otsirobotitele. Kui sa arvad, et keywordi pidev korrutamine viib sind parematele positsioonidele, siis sa eksid! Samuti teab Google, et keeled sisaldavad erinevaid käändeid ehk ei pea koostama pisut imeliku kõlaga lauseid. Õige on optimeerida veebileht täpselt nendele keywordidele millele vastab sinu artikkel päriselt. Vastasel juhul suureneb sinu lehe bounce rate ehk tagasipõrke määr ja kannatab click through rate ehk läbiklikkimise suhe. Need on Google jaoks olulised komponendid SERPi (search engine result page) koostamisel. Madal BR, kõrge CTR ning pikad külastusajad on hea veebilehe tunnused. Neid andmeid näeb iga veebilehe omanik tasuta Google Analyticsist.
    5. Põletasin raha PPC reklaamidele. PPC rekaalmid ehk pay per click (nt. Google Adwords) on affiliate marketingus kindlasti meetod omal kohal, kuid seda ei tohi teha puusalt ja liiga tormakalt. Tee Adwordsi maailm endale selgeks alles siis kui teenid orgaanilise liikluse pealt esimesi summasi ehk tead, et su veebileht toimib ja läheb külastajatele peale.

Kuidas hinnata oma affiliate projekti otstarbekust?

Kindlasti ei soovi sa olukorda, kus ära on tehtud kolossaalne töö, möödunud on aasta või rohkemgi, aga ikka pole sentigi teenitud. Selle põhjuseks võib muidugi olla mitmeid põhjuseid, kuid üheks tõenäolisemaks faktoriks võib kujuneda liiga tugev ja suur konkurents. Sa lihtsalt ei pääse esilehele löögile. Järgevalt tutvustan meetodit, kuidas mõõta konkurentide tugevust ja seeläbi saada aimu kui palju tööd pead sa nende edestamiseks hinnanguliselt tegema.

Oletame, et sinu focus keyword on “How to lose weight” mida otsitakse kuus keskmiselt 450’000 korda. Googeldage seda märksõna ja avage 5. positsioonil (ärge arvestage reklaame) olev artikkel ja kopeerige tema URL ehk aadress backlink checker’isse. Tuleb välja, et antud Reader’s Digest artiklil on ~2100 välist linki ehk backlinki. See ei ole ilmatusuur number. Näiteks Amazonil on neid 3,2 miljonit, kuid 2100 on ikkagi piisavalt suur number arusaamaks, et ühe aastaga tõenäoliselt TOP5 hulka ei jõua.

Kui 5. kohal platseeruv veebileht omab rohkem kui 500 backlinki, võiksid vahetada oma target keywordi nõrgema vastu! 

Muidugi võib konkurenti edestada ka väiksema backlinkide arvuga, sest loeb kvaliteet mitte kvantiteet, kuid see meetod annab siiski üpris hea pildi kui palju aega ja raha tõenäoliselt kulub, et saavutada konkurendist parem positsioon.

Eesti turu magusaimad lingid on Delfilt või Postimehelt. Selle tasuta saamiseks pead omama häid tutvusi või siis tegema ligi 500 eurose investeeringu sisuturundusliku artikli näol mis sisaldab endale viitamist. Kui arvestada, et sisuturunduslik artikkel (loe: backlink) jääb pikkadeks aastateks arhiivi, siis on see väga tasuv investeering. Õnneks pole maailm veel nii hukas, et häid linke tasuta ja ilma küsimata ei saa. Saab täitsa edukalt, kuid selle esimeseks eelduseks on huvitav ja väärtuspõhine sisu mis tekitab viraalset efekti.

Kasulik nipp!
Vali esimeseks target keywordiks märksõna mille Google 5. positsioonil on maksimaalselt ~500 backlinki. Vastasel juhul läheb TOP5 hulka jõudmine ülimalt raskeks (pead investeerima väga palju raha külalispostitutesse).

Kokkuvõtteks

See mida sa praegu lugesid oli vaid põgus ülevaade suurest maailmast millest on välja antud sadu raamatuid. Affilliate marketinguga ei hakata raha teenima üle öö. Palmi alla saamiseks pead olema pädev veebiarendudes, sisuturunduses, otsimoorotiturunduses ja tundma põhjalikult oma sihtgruppi ka veidike õnne ei tee paha. Kõigele lisaks pead veel olema ka hea kirjanik ehk copywriter ja oma nišis tõeline proffessor.

Mis aga minu meelest on parim, on see, et selles valdkonnas saab kulusi hoida väga madalal ja tulud on piiritud. Seega on affiliate marketing igati katsetamist väärt. Lisaks saad oma äri arendada ükskõik kus leidub internet ja arvuti ehk sa ei pea kella kaheksast viieni kuskil kontoris viibima. Kõlab nagu unistuste töö või mis?

Selle artikli koostas:

Imre Saar

Imre on kirgilik veebidisainer ja turundushuviline, kes ammutab inspiratsiooni looduses sportides. Ta on kindlal veendumusel, et kodulehe tegemine on 10 a. pärast täiesti elementaarne oskus iga inimese jaoks.

Jagage seda artiklit!


Kui käesolev postitus oli sinu jaoks inspireeriv ja said küsimusle kuidas teenida internetis raha vastuse, siis ole hea ja jaga seda postitust. See oleks parim tänuavaldus meie loodud tasuta õpetustele!

Tänud ette!